Πέμπτη, Μαρτίου 19, 2015

Ο σεξουαλικός κόσμος της Ε

  • Σε είδα σήμερα στο Πανεπιστήμιο. Πέρασα ξυστά από δίπλα σου, και το βλέμμα μου έμεινε κολλημένο πάνω σου. Κάτι παιδιά πιο πέρα το πήραν χαμπάρι ότι σε χάζευα και με κοιτούσαν περίεργα. Φορούσες μπλε. Ήσουν σκέτη καύλα. Χαρά και περιέργεια με κατέκλυσαν. Σε παρατηρούσα από πάνω μέχρι κάτω. Έφυγα βιαστικά, αλλά γύρισα ξανά μετά από λίγα λεπτά. Ήσουν εκεί ακόμα. Στο θετικών δίπλα από το δρομάκι. Σε πλησιάζω ενθουσιασμένη, τσεκάρω αν κοιτά κανείς αυτή τη φορά και περνώντας πάλι από δίπλα σου δεν κρατιέμαι. Σε αγγίζω απαλά στο δερμάτινό σου και σου ψιθυρίζω "Αχ, μωρό μου εσύ!"... Δεν ήξερα μέχρι χτες πως υπήρχες, με το που γύρισα σπίτι έψαξα κατευθείαν για σένα και έμαθα περισσότερα. ;)
Νο. 1

  • Μια συνηθισμένη μέρα, ανιαρή, γυρνάω από τη σχολή. Εστία. Ανοίγω την πόρτα,το άρωμά σου. Πλησιάζω κοντά σου, δεν θέλω τίποτα άλλο, μόνο εσένα. Ξαφνικά, φεύγουμε από τους άλλους, επιτέλους είμαστε οι δυο μας. Το άρωμά σου και η εικόνα σου έχουν κατακλύσει το μυαλό μου. Εκστσιασμένη από την ηδονή, αναμασώ μουγκρητά απόλαυσης. Σε βάζω στο στόμα μου και οι καυτοί χυμοί σου παγώνουν το χρόνο... Ξυπνάω ξανά όταν έχεις τελειώσει, τι τέλειο που ήταν! Ευλαβικά καταπίνω την τελευταία σου γεύση. Η μέρα μου μόλις έφτιαξε ;)
Νο. 2

  • Επιτέλους μετά από καιρό ήρθες! Ανυπομονώ να σε συναντήσω! Προσέχω πολύ τι θα φορέσω, θέλω να είμαι έτοιμη στην περίπτωση που χρειαστεί να βγάλω κάποια ρούχα. Να είναι εύκολο να γίνει σε δημόσιο χώρο... Αχ, πόσο μου λειψες! Βγαίνω έξω και ένα χαμόγελο βγαίνει από μέσα μου. Είσαι παντού. Είναι υπέροχο! Χαλαρώνω και σε απολαμβάνω, κάπου που μπορείς να με πιάνεις παντού. Μπορώ να κάτσω έτσι για ώρες. Να με ακουμπάς παντού και γω σιγά σιγά να ζεσταίνομαι και να μου ανεβάζεις τη διάθεση.  Δεν ξέρω αν στο χω πει ποτέ, αλλά είμαι δική σου. Και δεν μπορώ πολύ καιρό μακριά σου. Εσύ είσαι η χαρά μου! Όταν είσαι εδώ όλα είναι πιο ωραία. Είμαι δική σου. 
Νο. 3


  • Σε χαϊδεύω απαλά και μεγαλώνει το εργαλείο σου... Είσαι το κάτι άλλο. Στην αρχή δεν ήξερα πως να σε χειριστώ. Ήσουν κάτι εντελώς πρωτόγνωρο, η πρώτη μου εμπειρία. Έλεγα να τα παρατήσω, αλλά μετά κάτι συνέβη και σε αγάπησα παράφορα. Μου φανερώθηκες. Από τη στιγμή εκείνη ο κόσμος έγινε πιο όμορφος γιατί τον βλέπω μέσα από τα μάτια σου, αγάπη μου. Μαγεία εισέβαλε στη ζωή μου, εσύ την έφερες. 
Νο. 4